АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ДОБАВИТЬ ОТЗЫВ ОБ ОТЕЛЕ
Регистрация: 15.07.15
Страны, города: 1 / 1
Отзывов: 1
Комментариев: 0
Читательский охват: 1379
Фото: 1
Отдыхал С друзьями в
июле 2015
06.07.15 - 15.07.15
- Не рекомендую отель

2

1 размещение

1 сервис

4 питание

 
Корректный отзыв - влияет на рейтинг

Complaint

To whom it may concern:

We are currently guests at your hotel, room 502

Check-in date: 6 July 2015

Check-out date: 20 July 2015

We would like to complain about the unsatisfactory accommodation, infrastructure and service, namely:

1)​ We are not allowed to eat in the restaurant that is located outside, even though the description of your hotel facilities that was provided to us by the travel agency when we were booking the hotel says that your hotel has 2 restaurants, one indoor and one outdoor. In reality, you can only stay in the outdoor restaurant for a drink, but not for a meal.

2)​ Sauna is a part of the hotel infrastructure (that we paid for), but unfortunately when we went there we were not provided even with the basic things like towels or water.

3)​ The description of your hotel says that you have drinking water available 24/7. Unfortunately, in reality this is not the case, as drinking water is only available till 11pm, and after that we have to buy it.

4)​ According to the description, the bar in the room is supposed to be refilled every day. It was not refilled even upon our arrival, and is not refilled on the daily basis as promised.

5)​ When we wanted to use the laundry service, we were very disappointed by the service provided (or better said, not provided). Our things were returned to us after one hour, not clean, and after we pointed out on that, we were said that there might have been a mistake. So as a result we lost time waiting for our clothes one hour longer, plus we finally got them cleaned only after complaining and trying to state the obvious to the laundry staff.

6)​ There are no plastic plates.

7)​ Currency rate is static and is not up-to-date which causes the money loss to your guests.

8)​ There are no officially stated prices for sun beds in the beach area. The money is simply collected by some man without a name tag or a badge and it is not even clear if he is a hotel employee or not.

9)​ There is no shampoo, soap or shower gel in the rooms.

10)​ Even such a basic thing as toilet paper was provided only after we complained to the cleaner. Before that we had to buy it ourselves.

11)​ The lobby bar is not equipped according to the international hotel standards (no music and no news-papers for guests). And we are not allowed to eat there for some reason, even though it is stated otherwise in all international hospitality documentation.

12)​ The hotel staff in general is rather rude and not that helpful, the service is not provided with reasonable care and skill (examples are listed above).

13)​ Just for your information, there is no such term like “terrace” in international hospitality business.

После данной жалобы на официальном сайте отеля администрация принесла извинения !

Фото туриста отеля

Территория отеля

Плюсы отеля
питание
Минусы отеля
уборка номеров невежливое отношение персонала оказанные услуги не соответствуют заявленным
Добавлено 15.07.15 23:52 (2 881 символов в тексте)
Комментировать
Пожаловаться

11:00 21.10.15

Не смогла пройти мимо...Мы с Вами отдыхали в этом отеле одновременно. Отель не идеален, но Ваши претензии высосаны из пальца.
1) Мы спокойно вечером ужинали на улице, так как в ресторане было достаточно душно. Но никто ни разу не сделал нам замечания...
2) Сауна платная, как и все спа-процедуры. Если Вам была предоставлена другая информация, то это претензии к вашему ТО. Полотенца дают в сауне, воду да, действительно с собой надо брать
3) Доступ к куллеру с водой есть и ночью. Несколько раз спускалась в столовую набрать воду маленькому ребенку.
4) В соответствии с каким описанием бар должен пополняться? Опять с тем, что Вам предоставил ТО?
5) Прачечной не пользовалась, тут верю Вам на слово.
6)
7) это вообще не к отелю претензия...Вы, например, в аэропорту курс видели?
8) Тоже претензия к отелю никакого отношения не имеет...Пляж находится в концессии. Претензии к обслуживающей компании. И кстати, по просьбе, нам бич-бой печатал чек на заказываемые шезлонги.
9) Есть, пополняется неохотно, с этим согласна. Но один подход к менеджеру отеля все исправляет.
10) Без комментариев. Опять таки сказали бы на репшн о возникшей проблеме. Уверена, что быстро бы ее решили.
11) Вот тут удивили Вы меня. В каких странах, если не секрет, еще отдыхали? Какого уровня были отели? Просто говорить о международных стандартах странно как-то...В каждой стране своя система присвоения звезд отелям. Вы были бы очень удивлены итальянским))
12) в корне не согласна
13)опять международные стандарты((

Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Поле обязательно для заполнения
Поле обязательно для заполнения
Регистрация
Предыдущий отзыв
Смотреть все отзывы
Следующий отзыв
Все отзывы Dana Bogdanova (1)